Reservationer
+44 (0)20 7492 0813 Man-fre: 9-21, Lør-søn: 10-20
Menu

Ofte stillede spørgsmål

Vi har opført de fleste af de spørgsmål, du muligvis vil stille dig selv, før du bestiller dine teaterbilletter. De fleste spørgsmål er blevet indsendt til os af vores kunder, og vi har forsøgt at besvare dem bedst muligt. Hvis du ikke finder svar på dit spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os.

Bestilling

  1. Kan jeg bestille over telefonen?
  2. Der er ingen tilgængelige billetter over nettet på de datoer, jeg søger efter. Kan I hjælpe?
  3. Hvilke betalingsmetoder accepterer I?
  4. Er LondonBoxOffice en sikker side?
  5. Hvordan ved jeg, om min bestilling er bekræftet?
  6. Tilbyder I nogen grupperabat?
  7. Tilbyder I nogen børne-/studenterrabat?

Eftersalgsservice

  1. Hvor er min bestillingsbekræftelse?
  2. Hvordan/hvornår vil jeg modtage mine billetter?
  3. Hvad skal jeg gøre, hvis mine billetter ikke kommer med posten?
  4. Jeg har mistet mine billetter - hvad kan I gøre for at hjælpe?
  5. Hvornår bør jeg ankomme til teatret?
  6. Hvilken form for id behøver jeg for at afhente billetterne?

Afbestilling og refundering

  1. Hvad hvis jeg ikke kan bruge mine billetter?
  2. Hvis de annoncerede skuespillere ikke er til rådighed til min forestillingen, kan jeg så få en refundering?

Handicappede kunder

  1. Har spillesteder handicapadgang?
  2. Bør jeg bestille online, hvis jeg er handicappet?
  3. Er teatret tilgængeligt for syns- eller hørehæmmede personer?

Generelle teaterspørgsmål

  1. Hvad er en matiné?
  2. Er der nogen påklædningsregler for teatret?
  3. Hvad er aldersbegrænsningerne for børn?
  4. Kan jeg tage billeder eller optage video af forestillingen?
  5. Er der en pause midt i forestillingen?

Bestilling

  1. Kan jeg bestille over telefonen?

    Bestillinger kan foretages over telefonen, og vores åbningstider er: Mandag til fredag 9-21, lørdag 10-20 og søndag 10-17.

  2. Der er ingen tilgængelige billetter over nettet på de datoer, jeg søger efter. Kan I hjælpe?

    Hvis du ikke finder den tilgængelighed, du søger efter over nettet, er du altid velkommen til at ringe til os, så vi kan forsøge at skaffe ekstra billetter.

  3. Hvilke betalingsmetoder accepterer I?

    Vi accepterer alle større kreditkort, og vi opkræver ingen ekstra gebyrer for betaling med kreditkort. Vi accepterer også bankoverførsel, men du er nødt til at kontakte os for at træffe aftale om anden betalingsmetode. Hvis du ikke føler dig tryg ved at gennemføre din bestilling over nettet, kan du altid ringe til os med dit reservationsnummer for at betale over telefonen.

  4. Er LondonBoxOffice en sikker side?

    Vi anvender den seneste sikkerhedsteknologi for at sikre, at dine person- og kortoplysninger er sikrede til enhver tid. Vi bruger SSL certifikater med 256 bit kryptering.

  5. Hvordan ved jeg, om min bestilling er bekræftet?

    Når du har indtastet dine kortoplysninger, vil du komme til en bekræftelsesskærm med alle dine bestillingsoplysninger og ting, du skal vide. Herudover sender vi dig en e-mail-bekræftelse med de samme oplysninger. Hvis du er i tvivl om noget, kan du altid kontakte os via e-mail, og vi vil svare inden for højst 48 timer.

  6. Tilbyder I nogen grupperabat?

    Vi tilbyder grupperabatter, men de er ikke tilgængelige over nettet. Vær venlig at ringe til os for et pristilbud.

  7. Tilbyder I nogen børne-/studenterrabat?

    Desværre har teaterproduktioner ingen særlige priser for børn eller studerende. Men hvis du har en gruppe af elever, kan vi tilbyde særlige priser. Vær venlig at kontakte os for detaljer.

Eftersalgsservice

  1. Hvor er min bestillingsbekræftelse?

    Vi sender din bestillingsbekræftelse til den e-mail, du har oplyst ved bestillingen. Hvis du ikke har modtaget din bestillingsbekræftelse, beder vi dig se efter i din junkmail. Hvis den stadig mangler, bedes du kontakte os, så vi kan gensende en kopi til dig.

  2. Hvordan/hvornår vil jeg modtage mine billetter?

    1. Kunder i Storbritannien

    Hvis du har bestilt billetter til en forestilling mere end 5 dage i forvejen, vil dine billetter blive leveret til dig med standard Royal Mail. Hvis forestillingen finder sted inden for de næste 5 dage, vil dine billetter blive leveret til teatrets billetkontor, hvor de kan afhentes på forestillingsdagen. Din e-mailbekræftelse, som du modtager efter bestilling, vil bekræfte dette.

    Afhentning ved billetkontor: For at hente dine billetter ved teatrets billetkontor skal du blot udskrive din e-mail-bekræftelse og fremvise den som købsbevis ved billetkontoret på forestillingsdagen. Billetterne kan afhentes en halv time før forestillingen starter.

    Billetter med posten: Billetter kan sendes med posten inden for Storbritannien (hvis tiden tillader det) og kan kun sendes til den registrerede faktureringsadresse for det kredit- eller hævekort, der blev brugt til transaktionen. Billetter bør være dig i hænde inden for 5 arbejdsdage efter din bestilling, skønt de normalt ankommer meget hurtigere. (Bemærk, at nogle få specialbegivenheder og spillesteder, som fx O2 eller Wembley arena, først frigiver billetter nærmere forestillingsdatoen.)

    2. Internationale kunder samt kunder, der bestiller med kort varsel

    Billetter, der bestilles inden for 5 dage før forestillingsdatoen eller af kunder, der bor uden for Storbritannien og Nordirland, kan ikke leveres med posten men er berettiget til gratis levering til spillestedet, hvor kunden kan afhente dem på forestillingsdagen. For at hente dine billetter ved billetkontoret skal du blot udskrive din e-mail-bekræftelse og fremvise den som købsbevis ved billetkontoret på forestillingsdagen. Billetterne kan afhentes fra en halv time før forestillingen starter.

  3. Hvad skal jeg gøre, hvis mine billetter ikke kommer med posten?

    I nogle tilfælde kan billetter gå tabt med posten. Hvis du ikke har modtaget dine billetter, bedes du kontakte os, så vi kan sørge for, at et ekstra sæt billetter vil ligge til afhentning fra teatrets billetkontor. Det kan være nødvendigt at vise id ved afhentning af billetterne.

  4. Jeg har mistet mine billetter - hvad kan I gøre for at hjælpe?

    Hvis du har mistet dine billetter, bedes du kontakte os, så vi kan sørge for, at et ekstra sæt billetter vil ligge til afhentning fra teatrets billetkontor. Det kan være nødvendigt at vise id ved afhentning af billetterne.

  5. Hvornår bør jeg ankomme til teatret?

    Vi anbefaler normalt, at du ankommer til teatret en halv time før forestillingen begynder.

  6. Hvilken form for id behøver jeg for at afhente billetterne?

    Du skal medbringe din bekræftelses-e-mail og, om muligt, det kreditkort, du brugte til at foretage din bestilling.

Afbestilling og refundering

  1. Hvad hvis jeg ikke kan bruge mine billetter?

    Når først billetterne er bekræftet, kan de ikke byttes eller refunderes (med mindre begivenheden/forestillingen bliver aflyst).

  2. Hvis de annoncerede skuespillere ikke er til rådighed til min forestillingen, kan jeg så få en refundering?

    Der er en lille mulighed for, at skuespillere kan ændre deres forestillinger uden varsel. Desværre udgør brugen af andre skuespillere (dublanter) ikke en gyldig årsag til at anmode om refundering.

Handicappede kunder

  1. Har spillesteder handicapadgang?

    Alle spillesteder har handicapadgang. Men fordi mange af London historiske teatre er fredede bygninger, har mange af dem ikke elevatorer. Mange teatre har afset særlige siddepladser til kørestolsbrugere.

  2. Bør jeg bestille online, hvis jeg er handicappet?

    For at vi kan diskutere dine krav og sikre, at spillestedet kan imødekomme dine behov, før du bestiller, bedes du kontakte os for detaljer og assistance.

  3. Er teatret tilgængeligt for syns- eller hørehæmmede personer?

    Mange spillesteder har nu infrarøde systemer med hovedtelefoner og/eller halsteleslynger. Nogle steder tillader førerhunde i salen, og de fleste vil tilbyde hundepasning. Nogle shows har også forestillinger med tegnsprogstolkning som en del af deres forestillingskalender. Vær venlig at kontakte os for detaljer og assistance.

Generelle teaterspørgsmål

  1. Hvad er en matiné?

    Nogle shows har mere end én forestilling om dagen. Matiné-forestillingen finder normalt sted om eftermiddagen.

  2. Er der nogen påklædningsregler for teatret?

    Der er ingen officielle påklædningsregler for teatre i London. Visse steder, som fx Royal Opera House, anbefaler imidlertid, at man klæder sig pænt på.

  3. Hvad er aldersbegrænsningerne for børn?

    Spædbørn og børn op til børnehavealderen er ikke tilladt i de fleste West End-teatre. De generelle retningslinjer anbefaler 5 år og opefter som minimumsalder; dog kan mere specifikke retningslinjer gælde for bestemte opsætninger. Børn skal kunne sidde uden hjælp, på deres egen plads og følge med i forestillingen, så de ikke distraherer andre betalende publikumsmedlemmer. Adgang til salen er altid afhængig af stedets ledelses skøn. Vær venlig at kontakte os for yderligere detaljer.

  4. Kan jeg tage billeder eller optage video af forestillingen?

    Det er strengt forbudt at tage billeder eller optage video under forestillinger i London-teatre.

  5. Er der en pause midt i forestillingen?

    De fleste shows har en 15 minutters pause.

Derfor bør du bestille dine billetter gennem London Box Office

  • Sikkert billetkøb fra autoriserede forhandlere
    Medlem af STAR

    Alle vores teaterbilletter overholder reglerne, som er fastlagt af Society of Ticket Agents and Retailers (STAR). Vores online billetsystem er sikret med SSL-teknologi og tilgængeligt døgnet rundt, alle ugens dage.

  • Dynamiske pladsoversigter
    Dynamiske pladsoversigter

    Vi har udviklet dynamiske pladsoversigter for de fleste teatre i West End for at gøre det nemmere for dig at vælge dine foretrukne pladser.

  • Øjeblikkelig bekræftelse
    Øjeblikkelig bekræftelse

    Din bestilling bliver bekræftet hos teatret i realtid. Du skal blot vise bekræftelsen på din mobiltelefon for at få dine billetter udleveret ved billetkontoret på forestillingsdagen.